98+
1342546541 8AM - 2PM
MihanVision

چرا به وب سایت نیاز داریم؟

یک تعریف ساده از وب سایت: وب سایت شامل یک یا چندین صفحه در شبکه جهانی اینترنت می باشد که برای اهداف خاصی ایجاد شده است. هر وب سایت آدرس مشخصی را داراست. امروزه اکثر مردم بیشتر وقت خود را در اینترنت می گذرانند و نیازهای خود را از طریق اینترنت رفع میکنند. اگر شما یک وب سایت حاوی مطالب مفید با طراحی حرفه ای و زیبا داشته باشید و راه های ارتباطی خود با مراجعین را در آن قرار دهید، باعث افزایش اعتماد مشتریان به کار و حرفه ی شما می شود و می توانید اطلاعات خود را در مواقع لازم تغییر دهید و همیشه به روز باشید.
 
وب سایت ها به کاربرها این امکان را می دهد که در هر زمان و مکانی  به محصولات و مطالب مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند و مهم تر از آن به صاحبان وب سایت این امکان را داده تا در صورت عدم حضور در محل کسب و کارشان، تبادل محصول و اطلاعات راجع به محصول پابرجا باشد. اینگونه، وب سایت ها شما را از هر گونه محدودیت زمانی و مکانی رها میسازند به طوریکه بر خلاف گذشته شما میتوانید در منزل خود حضور داشته باشید و جدیدترین و بروزترین محصولات و اطلاعات را لحظه به لحظه به متقاضی ارایه دهید.
اگرجه هزینه طراحی یک وب سایت را می دهید ولی در مقایسه با آگهی در روزنامه و مجلات، کاربردی تر است به دلیل اینکه اطلاعات شما راجع به محصولات و همینطور فروش آن ها محدود به شهر، کشور و یا جامعه ی خاصی نیست بلکه وب سایت به شما امکان معرفی و فروش محصولات در سطح جهانی را خواهد داد و شما میتوانید در هر نقطه ی دلخواه از شهرها و کشورهای مختلف به کسب و کار بپردازید، حتی اگر شما موفق به فروش محصولات نشوید وبسایت شما، منبعی برای معرفی نیاز کاربرها و دادن اطلاعات راجع به آن محصولات خواهد بود.
 
شما می توانید در وب سایت خود مکانی برای قرار دادن نظرات و دیدگاه های مشتری های خود قرار دهید و از این طریق با آنان در ارتباط باشید این کار به شما کمک میکند تا از بازده محصولات خود آگاه شده و نقاط ضعف و قوت هر محصول از این طریق مشخص شود. استفاده از نظر مشتریان و گرفتن نظرسنجی می تواند در پیشبرد اهداف یک شرکت یا موسسه نقش موثری بازی کند همچنین می توانید لیستی از پرسش و پاسخ های متداول را بر روی وب سایت تان قرار دهید، این عمل سوالات تکراری را کاهش، در نتیجه واحد پشتیبانی می تواند سرویس بهتری را به مشتریان ارائه بدهد و واحد فروش وقت خود را صرف فروش کند.


کارمندان شما چگونه از اخبار و اطلاعیه های شرکت (سازمان) مطلع می شوند؟ سریع ترین و مناسب ترین روش برای اطلاع رسانی به کارمندان شرکت، وب سایت است. شما می توانید از طریق وب سایت هماهنگی بیشتری بین کارمندانتان به وجود آورید. شما می توانید اطلاعات شرکت و محصولات تان را به زبان های مختلف بروی وب سایت قرار دهید و تنها به بازار داخلی بسنده نکرده و وسعت شرکت خود را به دیگر کشورها بسط دهید.
بهترین شیوه برای استخدام پرسنل و جذب نیرو امروزه یک وب سایت است شما می توانید به روشنی آگهی استخدام خود را بر روی اینترنت قرار دهید و رزومه افراد را دریافت کنید و افرادی که نیاز مند هستید را جذب و استخدام کنید.


کسب و کارهای کوچکی که وب سایت دارند درآمدشان به طور متوسط ۳۹ درصد بالاتر از کسب و کارهایی است که وب سایت ندارند و آنلاین نیستند. رقابت شما را مجبور می کند که یک وب سایت داشته باشید اگر وب سایت نداشته باشید مشتریان شما به تدریج به سمت رقبای شما که دارای وب سایت هستند سوق داده می شوند. بنابراین فرصت را از دست ندهید و با ایجاد یک وب سایت مناسب برای حرفه ی خود موجب گسترش آن در کل جهان شوید تا از تمامی رقبا پیشی بگیرید.

 

منبع مقاله: شرکت تجارت الکترونیک میهن ویژن

اگر این مطلب را دوست داشتید به آن امتیاز دهید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
نظرات شما (1 نظر)
  • امین فرد گفت:

    سلام خسته نباشید.
    مقاله بسیار مطلوب و مفیدی بود . ممنون از سایت بسیار خوبتون .